Kahoot

Το Kahoot είναι ένα εργαλείο που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε κουίζ με ερωτήσεις και απαντήσεις πολλαπλών επιλογών, το οποίο παίζουν οι μαθητές μας ταυτόχρονα (σε ένα εργαστήριο υπολογιστών ή με τάμπλετ με σύνδεση στο Διαδίκτυο).

Αυτό γίνεται διασκεδαστικό παιχνίδι καθώς μετά από κάθε απάντηση, βγαίνει το σκορ των μαθητών ανάλογα με το αν απάντησαν σωστά αλλά και το πόσο γρήγορα επέλεξαν την σωστή απάντηση.  

Πώς παίζουμε ένα κουίζ

Μέσα στο εργαστήριο ώστε ο υπολογιστής του εκπαιδευτικού να προβάλλεται σε μεγάλη οθόνη προτζέκτορα.
Ο εκπαιδευτικός ζητάει από τους μαθητές να πάνε στην σελίδα ​https://kahoot.it/#/
Ο εκπαιδευτικός επιλέγει το PLAY που βρίσκεται δεξιά από το κουίζ που θέλει να παίξουν οι μαθητές του. Από το επόμενο παράθυρο επιλέγει το [Teach] [for Virtual classrooms] ώστε να παίξουν οι μαθητές του μαζί εκείνη την στιγμή (από κοντά στο σχολείο ή από μακριά.

Κατόπιν επιλέγει [Classic] ώστε να παίξει ο κάθε μαθητής μόνος του.
Μόλις φορτώσει το κουίζ, εμφανίζεται ένας αριθμός GAME PIN. Αυτό τον αριθμό πρέπει οι μαθητές να αντιγράψουν στον δικό τους υπολογιστή μέσα στο κουτί Game PIN και μετά πατάνε ENTER.
Μόλις συνδεθούν γράφουν το όνομά τους ή το όνομα της ομάδας τους αν κάνουν το κουίζ σε ομάδες. Αυτόματα το όνομα που γράφουν εμφανίζεται στην οθόνη του εκπαιδευτικού.
Όταν όλοι οι μαθητές έχουν μπει στο παιχνίδι, ξεκινάει το παιχνίδι.
Στην οθόνη του εκπαιδευτικού εμφανίζεται η ερώτηση και οι 4 απαντήσεις με διαφορετικό χρώμα και σχήμα η καθεμία. Οι μαθητές πρέπει να κοιτάξουν προσεκτικά την οθόνη του προτζέκτορα και να επιλέξουν την απάντηση που θεωρούν σωστή και μετά να πάνε στον δικό τους υπολογιστή και να πατήσουν το χρώμα της απάντησης που έχουν επιλέξει. 
Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις δεν φαίνονται στην οθόνη των μαθητών παρά μόνο τα τετράγωνα με τα χρώματα.
Για κάθε απάντηση υπάρχει χρόνος και θα πρέπει οι μαθητές να μην τον ξεπεράσουν γιατί μετά δεν μπορούν πλέον να απαντήσουν.
Μόλις τελειώσει ο χρόνος ή όταν έχουν απαντήσει όλοι οι μαθητές, σταματά ο χρόνος, εμφανίζονται οι απαντήσεις και η σωστή και οι ψήφοι της κάθε απάντησης. Μετά εμφανίζονται τα ονόματα των καλύτερων μαθητών για την ερώτηση αυτή αλλά και το σκορ των καλύτερων μέχρι εκείνη την ώρα. Σημασία δεν έχει μόνο να επιλέξουν την σωστή απάντηση αλλά και να την επιλέξουν όσο γρηγορότερα μπορούν!
Ο εκπαιδευτικός περνάει στην επόμενη ερώτηση μέχρι να τελειώσει το κουίζ, οπότε και εμφανίζονται τα τελικά αποτελέσματα! 

Παίζοντας σε ομάδες

Η τάξη μπορεί να παίξει και σε ομάδες αν ο εκπαιδευτικός στην αρχή του κουίζ επιλέξει [Team Mode] και όχι [Classic] όπως είπαμε παραπάνω.
Τότε ζητείται από την κάθε ομάδα να επιλέξει ένα όνομα και μετά να γράψουν και τα ονόματα τα δικά τους.
​Η διαφορά είναι ότι μετά την κάθε ερώτηση, δίνεται λίγος χρόνος για να συζητήσει η ομάδα προτού εμφανιστούν στην οθόνη τους οι απαντήσεις.